نمایه نویسندگان

آ

  • آوری، سلیمان مناسب ترین راهبردهای تدریس درکلاس های چند پایه با تأکید بر نظریه سازنده گرایی [دوره 2، شماره 3، 1401]

ا

  • امیراحمدی، فاطمه بررسی راهبردهای تدریس اثربخش در کلاس‌های چندپایۀ مدارس ابتدایی ایران [دوره 2، شماره 3، 1401]
  • امیرلطیفی، رخساره سادات واکاوی راهبردهای آموزشی موثر بر مدیریت هدفمند پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان با اختلال بیش فعالی در دوره ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1401]

ب

  • باقری دادوکلایی، محمد بررسی و شناسایی ضعف‌های معلمان در مدیریت کلاس‌های چندپایه دوره ابتدایی بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 2، شماره 3، 1401]

ح

  • حیدری، شهریار مناسب ترین راهبردهای تدریس درکلاس های چند پایه با تأکید بر نظریه سازنده گرایی [دوره 2، شماره 3، 1401]
  • حیدری، مجتبی سخن مدیر مسئول [دوره 2، شماره 3، 1401]

خ

  • خادمی، نیما بررسی راهبردهای تدریس اثربخش در کلاس‌های چندپایۀ مدارس ابتدایی ایران [دوره 2، شماره 3، 1401]

ع

  • عابدین نژاد، زهرا بررسی و شناسایی ضعف‌های معلمان در مدیریت کلاس‌های چندپایه دوره ابتدایی بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 2، شماره 3، 1401]

م

  • محمدپور، صلاح نقشه علمی حوزه پژوهشی "آموزش چندپایه" [دوره 2، شماره 3، 1401]
  • معجونی، حسین بررسی راهبردهای تدریس اثربخش در کلاس‌های چندپایۀ مدارس ابتدایی ایران [دوره 2، شماره 3، 1401]
  • میرزایی، مهدی تحلیل محتوای طرح های جشنواره جابر بن حیان مبتنی بر سطوح فعالیت های آموزشی یادگیری اکتشافی جروم برونر با توجه به پروژه های آموزش زیست محیطی جهانی (نمونه موردی: مدارس چند پایه مختلط ابتدایی، منطقه موسیان در استان ایلام) [دوره 2، شماره 3، 1401]