آ
-
آوری، سلیمان
مناسب ترین راهبردهای تدریس درکلاس های چند پایه با تأکید بر نظریه سازنده گرایی [دوره 2، شماره 3، 1401]
ا
-
امیراحمدی، فاطمه
بررسی راهبردهای تدریس اثربخش در کلاسهای چندپایۀ مدارس ابتدایی ایران [دوره 2، شماره 3، 1401]
-
امیرلطیفی، رخساره سادات
واکاوی راهبردهای آموزشی موثر بر مدیریت هدفمند پیشرفت تحصیلی دانشآموزان با اختلال بیش فعالی در دوره ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1401]
ب
-
باقری دادوکلایی، محمد
بررسی و شناسایی ضعفهای معلمان در مدیریت کلاسهای چندپایه دوره ابتدایی بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 2، شماره 3، 1401]
ح
-
حیدری، شهریار
مناسب ترین راهبردهای تدریس درکلاس های چند پایه با تأکید بر نظریه سازنده گرایی [دوره 2، شماره 3، 1401]
-
حیدری، مجتبی
سخن مدیر مسئول [دوره 2، شماره 3، 1401]
خ
-
خادمی، نیما
بررسی راهبردهای تدریس اثربخش در کلاسهای چندپایۀ مدارس ابتدایی ایران [دوره 2، شماره 3، 1401]
ع
-
عابدین نژاد، زهرا
بررسی و شناسایی ضعفهای معلمان در مدیریت کلاسهای چندپایه دوره ابتدایی بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 2، شماره 3، 1401]
م
-
محمدپور، صلاح
نقشه علمی حوزه پژوهشی "آموزش چندپایه" [دوره 2، شماره 3، 1401]
-
معجونی، حسین
بررسی راهبردهای تدریس اثربخش در کلاسهای چندپایۀ مدارس ابتدایی ایران [دوره 2، شماره 3، 1401]
-
میرزایی، مهدی
تحلیل محتوای طرح های جشنواره جابر بن حیان مبتنی بر سطوح فعالیت های آموزشی یادگیری اکتشافی جروم برونر با توجه به پروژه های آموزش زیست محیطی جهانی (نمونه موردی: مدارس چند پایه مختلط ابتدایی، منطقه موسیان در استان ایلام) [دوره 2، شماره 3، 1401]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد